poniedziałek, 22 września 2014

Oświetlenie - rozwiązania do pomieszczeń przemysłowych i domów jednorodzinnych.

Marka Volteno oferuje produkty, które sprawdzą się zarówno w domu jednorodzinnym, jaki i powierzchniach przemysłowych.

Dostępne produkty, możemy podzielić na
Oświetlenie techniczne - oprawy rastrowe, oprawy hermetyczne oraz piwniczne
Oświetlenie LED-  oświetlenie przemysłowe oraz naświetlacze.
Oświetlenie dekoracyjne - lampki, latarki, itp.

W sklepie Twoja Pasja, systematycznie, pojawiają się nowe produkty wspomnianej marki.

Dostępne są pod adresem:

Oświetlenie  Volteno

Ogrzewanie Volteno








3 komentarze:

  1. W sumie ja od zawsze byłam zdania, że najlepszym rozwiązaniem jest na pewno oświetlenie LED. Nawet jak już czytałam na stronie https://www.dekoportal.pl/artykuly/lazienka/lazienka-porady/tasmy-led-w-lazience-co-wybrac#5 to również i w łazienkach taśmy LED są bardzo fajnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo oświetlenie jest niezwykle ważne i ja jestem zdania, że powinniśmy również monitorować jasność naszego światła. Dokładnie te kwestie zostały poruszone w artykule https://izabrze.pl/pomiary-oswietlenia-czyli-jak-zapewnic-komfort-swoim-pracownikom/ i tym bardziej warto na pewno pomyśleć o swoich pracownikach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na tych sprawach całkowicie się nie znam lecz wiem doskonale jak ważną sprawą jest to aby wiedzieć którego elektryka najlepiej wzywać. Ja praktycznie od zawsze korzystam z usług https://pj-elektryk.pl/ i jest to bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń